Pinar_93 inşallah canım kimseyi doğum hakkında konusturma kendin inan once yapicam diye sonra konuyu acan olursa normal yapicam Allah nasip ederse de diğer kötü konusmaya çalışanları sustur ben tamam daha fazla konusmaya gerek yok annem yapmış bende yaparım dedim hep ki annem benden kısa bu ara 3 kardeşiz hepimiz normal doğum ve ben çatı muayenesi yaptırmadım doktorum teklif etmedi bende yaptırmadım sancilarim gelince doğuma gittim o zman bakıldı o kadar yani 😂 🙈