tuba_nur Kızlar merhaba ikili tarama sonucu düşük risk çıkıp yinede yurt dışına kan örneği gönderen varmı? Ne yapsam bilemedim %100. Sonuç veriomuş.
2cocukluana_ tuba_nur ne gerek var Allah aşkına? Allah korusun birşey çıksa bu bebeği doğurmayip aldıracak mısın?
Bahar33 Aksine yurt dışına giden kan 🩸 %100 sonuç vermiyor, orta risk grubundaydım yaptırdık ve %100 sonuç verenin perinatolog doktoru amniyosentez olduğunu söylemişti
Bahar33 Yurt dışına giden testlerin de %99 doğruluk payı olduğunu söylemişti , düşük risk grubundaysanız boş yere kafanızı bulandırmayın derim