Minikmucizeee Arkadaşlar rüyamddaa uykudan uyaninca lavabOya gttigimds kan gördüm vee ssuan25 haftalik hamileyim bu hamileligimmden once bi kurtajim var cok koorktum bisey olmamistr demi etkisinden. Cikamiyorum
EbruIrmakAhmet Minikmucizeee bilinç altı görüyoruz o rüyaları bence canım bende hep sıkıntılı şeyler görüyorum kalbini ferah tut kafaya takılan şeyler bu şekilde rüyalara sebep oluyo
Gamzee00 Minikmucizeee merak etme rüya adı üstünde bende dün rüyamda kızımı doğuruyorum töbestağfurullah kafası yoktu saçmalığa baksana bende çok korktumda oluyo işte arada
Meryem15Denizzz Minikmucizeee 3 hafta önce aynısını bende gördüm hatta biri post açmıştı 4-5 kişi yine aynısını görmüştü korkularımız bilinçaltımıza işlemiş artık
MelekEzgi Minikmucizeee 38+3üz. Hamileliğimin başından beri bir tane hayırlı rüya görmedim. Her gece çeşit çeşit kabus görüyorum. Ortam hep kan revan. 🤣 İlk zamanlar ağlayarak uyanırdım ya da uyanınca ağlardım. Şimdi gayet sıradan geliyor.
Benimguzelkiziim Canım adı üstünde rüyaa😊 gerçekle rüyayı nasıl bir tutarsın? Bende görfüm çok şükür iyiyiz bilinçaltı bunlar gebeyiz düşünüyoruz rüyalarımıza bilinaltımız girebilir 🙂
Minikmucizeee Walla yaşadıklarımdan sanirim ama cok etkilenndim suanda tekim ve aglMak istiyorumm resmen 0
Belmaaa Minikmucizeee ben de düşük yaptığımı görmüştüm ki daha önce yaşamıştım hep bilinçaltı bunlar korkularımız
2cocukluana_ Minikmucizeee ben de zorlu kanamali bı gebelik geçirdiğim için sürekli rüyamda tuvalete gidip kanamam geldiğini görüyordum canım sanırım çok takıyoruz bu yüzden görüyoruz içini ferah tut
Hilaliko Minikmucizeee valla canım bende aynı ruyayı gordum desem 🙄 bencede bılınc altı bu ruyalar 🤲🏼🤲🏼🤲🏼 Rabbim bebeklerimizi hayırla saglıkla bızlere bagıslasın
demet64 Minikmucizeee merhaba bende sürekli öyle rüyalar görüyorum korkmayın genelde bebekle korkutuluyoruz biz hamileler..
Aturkk Minikmucizeee ben hamile oldugumu ögrendiğimden beri görmedğim kötü rüya kalmadı düsük yaptım kan gördüm çamasırımda tuvalette bebeğimi düsürdüğümü gördüm daha neler neler cok sukur bisey olmadı 36 haftadayız canım. Canını sıkma hiç rüyalara takılma:)