30ekim19 Kızlar yeni yeni farkediyorum koltuk altımda bi şişlik var arada hafiften ağrıyor sizce neden olabilir?Daha önce yoktu acaba hamilelikle bi alakası varmı iki aylık hamileyim
Mehtaponur 30ekim19 Canım bende de var o doktorum süt birikiyor dedi ama benimkinden ağrı falan olmuyo
BeybininAnasi 30ekim19 aslında süt kanalıyla ilgili olabilir diyecektim ama baya yeni hamileliğiniz. Önemli bir şey olduğunu sanmam, ama bir gösterin muhakkak doktora, ihmal etmeyin sakın
30ekim19 35ilknur35 bende hamilelikten sonra oluşunca alakası vardır diye düşündüm gitmekte fayda var tabi
Marinedeniz Koltuk altinda lenf bezleri var onlar sismis olabilir genellikle birseyin belirtisi olabilir ihmal etmemeniz gerekir
Ask_H 30ekim19 bende de çıktı işk defa böyle birşy sıktım içinden birşyler çıktı sonra geçti sanırım sivilce gibi birşydir o çok ağrıdı 2 gün
Hilalse 30ekim19 bende hamilelikten önce vardı iki kolumun altında 3er 4er tane ağrılıydı ultrason çektirdim kist ti antibiyotikle kurutmuştuk bi doktora görünün derim