22 haftalık hamileyim.magnezyum disinda hicbir destek ilacim yok.Vitamin degerlerimde düşüklük olsa takviye verirdi doktorum diye düşünüyorum.Sizler neler kullaniyorsunuz? Vitamin hapi kullanmadan iyi olmaz mi herkes vitamin hapi öneriyor cevremde ne gerek varsa ???