Havva_mulayim1 kızlar Çatı darlığı olup normal Doğum yapan var mı ? Varsa nasıl zorlu bir süreç miydi ?
Havva_mulayim1 Gamzeozdemi vakum gerekti mi ? Bebek’te ve sizde bir sıkıntı oldu mu ? Doktor bana çatın dar alt kemiğin basık dedi 😔
Gamzeozdemi Havva_mulayim1 hiçbirşeye d eolmadi bama da öyle dedi vakum fln değil cnn.normal oldu şükür sıkıntı olmadi kesigim de yoktu 4 kilo doğdu kızım 1 yaşında şimdi ikinciye hamielyim
Havva_mulayim1 Gamzeozdemi maşallah ne güzel 🙏🏻 Ben hala çok istiyorum normal inşallah hayırlısı olur. Önerebileceğiniz birşey var mı şunu yap bunu yap diye ?
Gamzeozdemi Havva_mulayim1 aslında herkesin hikayesi farklı canım ınan hiçbirşey yapmadm yürüyüş dışında ama bi kaç doktora daha git onalrfa olmaz derse zorlama önemli olan bebisinin sağlığı tabiki