Merhaba arkadaşlar adana metro hastanesinde önereceğiniz doktor var mı?
RuveydaYalcin gökmen bey e yengem gıdıyor 33 haftalık hamıle cok memnun
Gökmen bey
Teşekkürler hakan erdem ve ferhat erol arasındayım gidipte memnun kalan var mı acaba
Hakan beyi duymuştum iyi diyorlardı
Tesekkur ederim