Sum50 hiç sitesinden alışveriş tapmadım ama söylemek isterim. trendyol ve hepsiburada üzerinden e-bebek alışverişi yaptık ama ptt kargo olduğu için sanırım kargolar ortada yok :( kasımın sonunda bir takım aldım bebeğime hala yok. Kargoya verildi öyle bekliyor. Hepsiburada üzerinden de elektrikli pompa aldım, o da 20 gün falan oldu. O da ortada yok.
Ben İstanbuldayım burada kargolar yoğun tabi ama Ptt kargoyla çalışıyor e bebek. Bu da gecikmelere yol açıyor anladığım kadarıyla