Senin haftandayken benimde öyleydi bebeğin kanala yerleşmiş. Ben yerleri çömelip silerdim ona rağmen ama eğilsen bile acır bilirsin. 37 de rahim yumuşamış açılma vardı çatım dar olmasa normal doğuracaktım. Korkma yani erken felan gelmedi benim mesela