Ya kızlar 4 gündür öksürüyorum neler neler denedim ama geçmiyo doğuma da 17 günüm kaldı sezaryen olcak ya doğuma kdr geçmezse naparım ameliyatta da tıkanırım dümdüz yatınca öksürmekten uyuyamıyorum bana bi akıl verin nolur 😔😣 sezaryen ameliyat sonrası da öksürükle zor napıyım bennn