Nehir2009 Merhaba arkadaşlar 22+3 günlük hamileyim 2 gündür kasık ağrım var bide sanki bebek hareket ettince rahmim zorluyor gibi oluyor normal mi sizce
Esrelf Nehir2009 bendede arada oluyor. Yorulduğum zaman özellikle. Bence normal değil ama bunun için doktorada gitmedim. uzanın dinlenin karnınız okşayın benim öyle geçiyor.
Sayka doktorunu ara bence. sancı agrı cok olursa erken doğum oluyormuş.benim doktorum 1 saat eyer ahılar sancılar kesmezse beni ara diyor her konturole gitdiyimde