Tonlarca doktor var tüp bebek falan mi acaba şart mi aynı doktora gitmeniz. Zaten ilk haftalarda birşey demiyorlar tekrar kan ister değere göre keseye bakar kalp atışı falan zor zaten eğer 5 haftaliksa benim 7. Haftaya kadar duymadılar görmediler hatta gebelik yok dediler o yüzden diyorum en azından kan değerin ölçülür tekrardan