Nuraslanklc 31.haftadadayım nstde de baya hareketli olduğunu gözlemledi doktorum hatta sordum aşırı hareketli iyi birşey mi diye. Hareketli olmasının çok iyi olduğunu söyledi avantajlıyız o yönden ama bize sorsunlar 🤗 yoruyor beni de hala uyuyamadım karnım feci kasılıyor bi oraya bi buraya. Hiç mi yorulmuyor bu bebekler. Valla o kadar hareketli ki korkuyorum bazen