Kizlar dun aksam 21.30dan beri duzensiz sancilarim var. Hala duzenli degil ama canim cok yaniyo sanci geldiginde. Duzensiz olmasina ragmen yatica sanci geliyor yuruyunce rahatliyorum. Haftamda musait ama bilemedim sizce gitsem bir nstye baglansam mi? Acilma falan belki olmustur diye. Yoksa sabahi mi beklesem yarina kendi doktoruma randevum var. Bilemedim. Cok panikledim sanki bisey olmustur gibi geliyo ogluma