LittleMan 5,7 ve 11.haftada gittim 12.haftada ikili tarama için gittiğimde gördü bebeği ikisi de aynı kesede ve onun da kalp atışlarını dinledik.alttan muayene sadece 5.haftada yaptı sonrasında hiç bakmadı.ilk gebeliğim açıkcası çokta bilmiyorum böyle şeyleri ama çok garip geldi bana12.haftada anca görmesi yarın başka bi doktora gidicem bakalım o ne dicek 😌