Merhaba anneler Sivas'ta özel bir hastaneye gidiyorum doktorumdan memnunum 36 haftalıkken sancım ve az suyum sebebi ile yatış yaptık çatı muanesi oldum doğum başlamış dedi doktorum 2650 bebeğin dedi çok rahat doğum yaparsın normal olsun dedi gitti oysaki 1 hafta önce sezaryen istedimi söylemiştim. Sebebi ise adet sancısı bırakın gaz sancısı bile beni ağlatır maf eder her insan kendi vücudunu tanır bu da benim tercihim tabi. Neyse tamam dedim dogururum bebek ufak catim iyi allaah büyük serum takıldı ciğer geliştirici iğne yapıldı benim sancılar durdu. Yok gelmiyor neyse sabah taburcu etti beni doktor 37. Haftamda 2 gün bebeğim hareket etmedi azaldı diye yattım bir günde öle doktorum doğum yaklaştı bebek ondam böle dedi yolladı tabi kalbi kan akımı herşeyi çok iyidi doktorum bana 3500 den sonra seni zorlamam boyun kısa doğumun zor olur dedi 150 boyundayım. Tamam dedim 37 haftamda 3135 kiloydu bebeğim şuan 48 haftaligim ve yarın kontrolüm var normal istemiyorum bunu doktoruma doylecegim beni strese soktu sizce gün ne zaman verir bana