Sezaryen olacağım doğumuma az kaldı 35+5 im. Bütün her şeyi geçtim. Sanırım aç olunuyor öncesinde ve sonrasında uzun süre. Buna nasıl dayanılır tecrübeli olanlar cevaplar mısınız. Bende hipoglisemi var. Açlığa asla gelemiyorum. Elim ayağım titriyor bayılacak gibi oluyorum.