9 ay boyunca çekirge doruk hastanesine gittim uzak olduğu için Yıldırım doruğa gitmeyi düşünüyorum doğuma 3 hafta gibi bi zaman kaldı gebeliğim oldukça rahat ve problemsiz geçti çok şükür sizce değiştirmem de bi sakınca var mı ? Değiştirsem bile yıldırım dorukta hangı doktoru önerirsiniz ?