Ysmn2735 Bugün itibariyle 15+2 olduk kızlar son bir haftadır karnımın sol alt kısmında ufak ufak batma ağrı sızlama gibi durumlar olmaya başladı bu normalmidir acaba?
pumpkin Ben de 18+4 üm aynı şey bende de var Rahim genişlediği için normal diyorlar bağlar geriliyormuş 😊
Ysmn2735 pumpkin son 1 haftadır başladı bende daha öncesinde hic sıkıntı hisetmemiştim tedirgin oldum cnm çok sağol😊