AdeF Kizlar 39 haftalığım dün sabah nisanim geldi ama hala doğumum başlamadı benim gibi olan varmi bi akıl verin lutfen
Ozgulyuksel Merhabalar benimde nisanim gelmisti yani pembemsi bi leke gelmisti ama 5 gun sonra kizim dogdu herkesin farkli oluyo canim kiminin hemen dogum oluyo kiminin 5-10gun sonra rabbim saglikla kavustursun yavrunuzu..