Kubra_0195 Arkadaşlar emel hürriyet akman doktorumun adı 30+4 günlüğüm iki defa gittim memnun kaldım gibi ama endişelerim var normal doğum istiyorum, sezeryana alır diye korkuyorum bu doktora gidip doğum yapan var mı lütfen yazarsanız sevinirim 1. -
Aseldurupp Kubra_0195 @ Kubra_0195 doğum annenin istegi ile olacak bişey deil canım.bende sezeryan istiyorum ilki çok zor geçti doktorum.benle çok güzel bi sekilde konuştu ben bebeğime ve doktara bıraktım doğuma yakın zaman kdr normal gibi durur bir bakmisin mecburi sezeryan olmuş bunları düşünme içini rahat tut bebeğin nasıl isterse öyle gelir emin ol..
Aseldurupp Kubra_0195 bende öyleydim ilkinde şuan bebeğime ve doktara bıraktım öncelik bebeğin cnm zten o nasıl isterse öyle gelir hiç kafana takma normal doğumda bir dogum şekli sezeryanda bir doğum şekli hiç takma kafana sağlıkla al kucana