Zeynepmum fatosf_22 yok nişan gelmediğine eminim ya da geldiyse görmedim ama gelen şeyin su mu yoksa akıntı mı olduğunu anlayamadım
Iimran fatosf_22 valla olabilir herkeste farklı farklı olunca gününde gelmiş yani erken değil ya yarın bi doktora sor istersen ama bugün endişe edilecek bişey yok yani gerçekten nişansa bile kasılmalar sancılar olabilir onların dakikasına bakarsın olursa da hayırlı doğumun olsun inşallah 🌸😊
fatosf_22 Iimran teşekkür ederim canım😇yarın randevum var üstelik benim bebeğimin gelişimi önde hayırlısı olsun sağlıkla gelsin kuzucuklarımız🤗
Iimran Zeynepmum bebek aşağıdaysa ve haftan çoksa bebek idrar torbana baskı yaptığı için idrarını tutamıyo da olabilirsin canım akıntının şeklini hepimiz biliriz zaten minik minik idrar yapmışta olabilirsin baskı olduğundan yani
Jukekam fatosf_22 benim önce sancılarım başladı sonra da nişanım geldi kanlı kişilere göre değişiyor şimdiden Allah yardımcın olsun hazırlıklı ol
Dilankenger Arkadaşımın önce suyu geldi sonra nişanı geldi . arada iki saat falan vardı . sonra hemen doğuma girdi zaten . o gelen suyun olabilir . drye git bence suyun azalırsa enfeksiyon riski oluşabiliyor