Mrvsln54 bebeğin için üzüldüm canım ama doktorlar bebekler sağlıksız veya kromozom bozukluğu olursa düşer veya kalbi durur diyorlar hiç canını sıkma da korkma da 🙏🏽
vala canım ben yakı ile hamile kaldım, 4 yıl sevgili olduk çok istiyorduk çok şükür Allah 3.adet zamanım da nasip etti inşallah sende istediğine kavuşursun ama korkma ve stres yapma en önemlisi 😌