Masal71 merve21_ aynıyız hemen hemen ama bana 20 mart son tarih dedi acaba ben sezeryan olucağım için i sizden 10 gün önce olucam
Masal71 aslikls3 hayırlısı olsun hepimiz için bende 20 mart olarak gözüküyor ama ben sezeryan olucağım için erken alırlar diye düşünüyorum
Masal71 aslikls3 evet 2. Hamileliğim 1 yaşında oğlum var araları çok geçmediği için yine sezeryan olucam belkide o yüzden erken alırlar diye düşünüyorum