Melike60 yok canım şuan 2. Gebeliğim hiç bir sıkıntı da olmadı. Sabah uyadım suyum gelmiş önce doktorumu aradım sonra eşimi eşim geldi o an aklıma geldi hemen banyoya girip abdest aldım öyle gittim doğuma. Manevi olarak ta psikolojik olarakta çok iyi geliyor