Gamzee19_ doktorum dedi ki ilaç kullanmasan seni zora sokar atak geçirirsin stres yaparsın bebege etki eder demişti başka rahatsizliklari olan insanlar hep ilaç kullaniyor ona kalirsa onlarda bebeğe zararli olur demişti ama 1000 kişide 1 filan demisti zarar olarak bana bi sürü ilac kullanan hastası olduğunu söyledi ve sorun olmadı dedi