esranilay Afrze kesin diye bişey yok maalesef bebek göstermezse süre uzayabilir. Bizimki 22 haftalıkken gösterdi mesela, 😁
Kubranilda Haftada öğrendim kız olcagını şuan 37 haftalık olduk cinsiyet değişmedi prensesimiz olucak inşallah😊😊
Sinemustafa2008 11+2de kız hissediyorum dedi Dr umuz çarşamba günü randevumuz var 14+2 insallah cinsiyeti nettirde kızımız olur
Metemelek Haftam da öğrendim. Doktorum fanatik Fenerbahçeli ona istinaden Alex olacak bu çocuk demişti ben erkek olduğunu anlayamamıştım heyecandan 🤭
Birminikprenss Metemelek benim eşimde fanatik fenerbahçeli dr öyle deseydi eşimle dr halay falan çekerdi heralde😂