sumosgoksu Allah yardimciniz olsun benimde 4 bucuk sene oldu evliligim 3 bucuk sene vajinismus yasadim ve bilmiyordum hic bi doktor anlamadi hamile olmayinca cok doktora gittim hic bisey olmamasina ragmen bana bir suru test yaptilar rahim filmleri ilaclar catlatma igneleri fitiller antibiyotikler verdiler sonra polikistikover dediler oyle oyle kendimi harap ettim hic bi sekilde hamile kalamadim sorunumuda bilmiyodum biseyler hissediyodum ama anlam veremiyodum en son 4 seneye girince dedim bide tup bebek doktoruna goruneyim her sonucumu goturdum doktor bakti hic bisey yok sende olmasi gerek gel bi alttan bakalim dedi korkumu gorunce doktor direk gozumden anladi sen vajinismussun dedi kontrol edince hic bi sorun yok kendin bunu yenmelisin ozaman hamile kalirsin dedi basimdan kaynar sular bosaldi sanki 4 senemi nasil gecirmistim eziyet etmisim diye sonra 1 hafta denedik cok zorlu bi surecti benim icin ve yendim 2. Ayimda hamile kaldim ve ilk aylarda dusuk yaptim okadar uzuldumki sonra 2 ay sonra tekrar hamile kaldim bu sefer kimyasal gebelik dendi yine cok uzuldum ablam hamileydi dogum yapti her aninda yanindaydim esimde bende agliyoduk neden olmuyo diye cok uzuluyoduk stresten gunum geciyodu cunku dusuk ve kimyasaldan sonra 6 ay gecmisti hamile kalamamistim dedim stres yok takmicam kafama ve o ay Rabbime biraktim dua ettim ve o ay Rabbim bana nasip etti demem o ki bu bi imtihan ve stres cok etkiliyo insaAllah kafana takma kendi oluruna birak inan ozaman oluyo evet cok zor aklindan silmek ama gercekten stresi birakirsan olacagina inaniyorum Rabbim en kisa zamanda nasip etsin sana ve tüm isteyenlere uzun oldu kusura bakmayin