Eun123 Nagihankilic bende aynı durumdayım artık soranlara daha isim bulamadık demekten yoruldum 🤷🏻♀️
Nagihankilic Sedamurat ben mihrimah ismini çok seviyordum ama zamanımıza uymuyor ya çok şatafatlı geliyor sanki🙄 güneş olsunno zaman dedim anlamı 🙊 o da soyismimizle uyum saglamiyor kaldık öylece 🤦
Eslifdenizc Erkek bebek geliyo ama kızım olsa İPEK BETÜL LEYLA koyardım . Bizde 35 deyiz daha tam belli değil isim işi çok zor 😫
Nagihankilic Eslifdenizc çok zor gerçekten yaa keşke içerden bize fikir verebilseler 😂 Ayşe istiyosan iki tekme at Fatma istiyosan 3 😂😂😂😂
Tlaynz12 Eslifdenizc çınar arası istiyordum ben hep rüyamda yekta gördüm diye onu koyacaktım fakat kız olduğunu öğrendik ben Masal diyorum eşim Nefes kura çektik masal çıktı hala diretiyor 😂😂
kardelen_07 Hoop tam benlik konu bizde ayni durumdayiz Bizde 29 haftaligiz. Ikinci kizim olacak ve hala dusunuyorum gerci simdilik Ayla koymayi dusunuyoruz esimle. Bakalim yinede nasip. Ilk kizimin adi Dila
Nagihankilic kardelen_07 çok zor değil mi ya 🤦 yavrularımız ömürleri boyunca bizim verdiğimiz isimle cagirilacaklar ya sevmezlerse 🙄 keşke onlarin fikirlerini alma şansımız olsaydı ne güzel olurdu😂
Nagihankilic Afratatli afra en yakın arkadaşımın kizinin ismi çevremde olsun istemiyorum aynı isimden 🙈
Nagihankilic Sweetblonde88 masallah Rabbim sizlere bağışlasın evlatlarinizi. İsimlerde çok naif hamile kalmadan önce şunu bunu onu koyarım diyordum olunca karar veremiyorum 🤦 teşekkürler 🤗
Ztbr Sweetblonde88 ilk kızımın adı inci ikinci yolda defne dusunuyoruz ama bu ara duru ve ipek ismi de cezbediyo🤭
Hlal Nagihankilic beril,belis,İkra,Hira,Ahsen,buglem,erva,eslem,minel,beren,Zümra,Meryem,dilay,bizde Serra koymaya karar verdik
Nagihankilic Hlal bizde öyle isimler arasında kaldikki ben Serra diyorum eşim Zeynep ortak tek isim öykü ama ben kararsızım🙈
Dilayozy Hlal zeynep serra kardeşimin adı , serra isminin anlamı da çok güzel ben bile düşünüyorum 😊💕