Ilknur_degrrli1 Nrgllsrc 24 haftadaym kalcamda basen bolgelerimde oldu ama daha karnimda olmadi inşallah da olmaz pek olmasa da arada zeytinyağı yada vazelin kullaniorym kaşınıyor ama baya
MelikeAkin Nrgllsrc 23.haftamdayim illaki oluyor ana mutlaka gobek ve basen bolgelerinize haftanin 2 3 gunu bebek yagi yada badem yagi cok ise yariyor 6.ayima gryorum nrdeyse hic yok gcatlagm suan surekli nemli tutman lazm o bolgeleri cunku genisliyorsun yavas yavas
MelikeAkin Ilknur_degrrli1 karin bolgenizi nemli tuttugunuz zaman kasinti olmaz vazelin bebek yagi dediginiz gibi cok ise yariyor eger kullanmadiginiz gunlerde kasiniyorsa da kuruluktandir cilt nemsiz kaliyor
Bsetncr2020 Her gün saf hakiki zeytinyağ sürüyorum benimde çok kaşıntı oluyo kuruyunca bazen günde ikiye çıkarıyorum kurudukça sürüyorum
Edanurrr 31 haftalığım 6 kilo aldım bu yüzden de karnım az çıktı hiç çatlağım olmadı her duştan sonra mustela çatlak kremi sürüyorum ama çok çabuk emiliyor aklıma geldikçe de vazelin sürüyorum çok şükür hiç kaşınma da olmuyor az kilo almanın çok etkisi var
gezentianne Edanurrr Ben de 32 haftalığım 5 kg aldım henüz çatlagım yok ama kiloyla alakası yok genetik falan diyorlar yine temkinliyim🤣🤣
Busra5341 bir cok yazi okudum genetik tamamen diyorlar . Catlayacagi varsa ne yaparsan yap catliyormus canim 30 dan sonra catir catir catladim
duygu34 39+4 üm 18 kilo aldım, hiç çatlağım yok. Annemin çatlağı değil yarıkları vardı karnında, benim olmadı. Bol su içtim saf Hindistancevizi yağı kullandım, son iki haftadır kıvamı daha koyu olduğu için shea yağı kullandım daha uzun süre nemli kalıyor.
Edanurrr @gezentianne tamamen genetik olduğunu düşünmüyorum millet 30 kilo alıp çatlıyor genetik diyor vücut neylesin o kadar kiloya🤣