Aras-Altay ilk 3 ay Gelişimi oldugu için son 3 ayda da sakıncalıymıs canım :( 4-5-6. Aylar tam zamanıymıs o aylarda izin veriyolar sansıma benim 5. Ay agrı arttı ama arkadasın yaZdıgı gibi serum baglatabiliyorsunuz agrı kesici parol veriyolar zaten serumda da ilaç olarakta parol içebiliyosun baya tecrube ettim cok arastırdım cunku dayanamıyordum