KucukAnne538 Balgebe 19+2deyim 20. Haftamda vurunacagim yani haftaya.😐 Çok korkuyorum o aşıdan yakıyormuş duyduğum kadarıyla 🤦♀️😂
Noyan Balgebe ilk doz 24. Haftada vuruldum. Bu hafta 28. Hafta 2. Dozu vurulucam. Saglık ocagı daha erken 18. . Hafta mıydı neydi vurucaklardı kendi doktoruma danıştım. 24. Haftadan önce vurulma dedi Bazı riskleri varmış
Casnu Balgebe 24.haftada oldum korkulcak hicbirsey yok,dun yapıldı bugun kolum biraz agiriyor sadece ölümcul degil ama.
Tutku92 Balgebe 19 haftamda oldum, ne iyneyi yaparken hissettim, ne de sonrasında ağrı oldu. Valla bana bir şey olmadı. İğne oldumun bile farkında olmadım. Ocakta ikinci aşım yapılacak. Korkmayın yani
Meleginannesi55 KucukAnne538 korkulucak birşey değil bende korkmuştum bumu yani dedim 1sn sürdü sonra azıcık ağrıdı bukadar 😊
Balgebe Noyan sağlık ocağı bana 18. Haftada gelirsin dedi 24 hafta geç değil mi acaba bilemedim şimdi yarın gidecektim
Nergiiscelik Ben 18.haftada oldum canım yaparken acımıyor kesinlikle ama sonra biraz ağrı oluyor 3 gün kadar sürdü benim istersen ağrı kesici içebilirsiniz dediler ama içmedim bide sol koluna yaptır çünkü kullanamıyorsun kolunu vede kesinlikle üstüne yatma canım :)
Misssimsek Balgebe sağlık ocagindaki ebeler bebeğin hareketlerini hissettikten sonra dedi canım bana 2.doz da ilkinden 1 ay sonra
Misssimsek Darkgod valla bana öyle dediler canım sanırım o haftalarda zaten hissedilir diye dememiş olabilirler yada biz burda baya samimiyiz ebelerle o yüzden fazla detay vermis te olabilirler
Darkgod Misssimsek ne bilim doktor da bana 18-25 arası yapılabilir dedi o yüzden yarın arayıp soracagim bakalım ona göre