Arminin 37. haftama giricem hiç aşerme denilen olayım olmadı ya keşke olsa.. leke olayının bilimsel bi açıklaması yok ama dediğiniz yiyecek yanlış bilmiyosam ince bağırsaktan mı yapılıyo yanlışım olmasın da o tür sakatat ürünleri doktor izniyle yenilmeli bence bana bazı deniz ürünlerini kokoreç midye gibi şeyleri yememem gerektiğini söylemişti özellikle ilk zamanlarımda