Fatma9438 doktorumun dediği bol protein. Et, süt, balık, yumurta vs. Ayrıca yağlı tohum dediğimiz kuruyemişler ceviz, fındık vs. demişti. 30.haftadan sonra meyve çok tüketmemeniz lazım kilo aldırmadığı gibi şekerinizi yükseltiyormuş fos bir şişlik sağlıyormuş. Sadece meyvenin içerisinde muzu ayırdı. Çinko ve demir var içerisinde günde bir tane ye demişti.