Arya92 firdevs ben de devlette yaptırdım yüksek çıktı.15gun sonra gel açlık tokluk bakalım dedi.genel birşey sanirim
firdevs Arya92 niye 15 gün canım 10 gün sonra yapılsa yada 5 gün sonra ne olacak ki hadi hepsini geçtim 1 ay dikkat et muayenede yapalım desin hadi devlet bedava ama özel bize de yazık
firdevs Fiiza canım ya bende de çıkacak büyük ihtimalle bakalım açlık tokluk sonucuna ne diyecek zaten normalde de tokluk 175 çıkmıştı benim geçen aylarda bakmıştık yediklerimize dikkat edicez Allahım bebişlerimizi korusun canım tek dileğimiz bu 🙏🙏🙏
Aslihan firdevs 15 gün içinde ücretsiz degil mi ben öyle biliyorum özel muayene gidiyorum ama 15 gün sonra çağırdı zamanlarda hiç ücret alınmadı açıkçası🤔