Kızlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım özel hastane de biraz önce aradılar çok sınırda çıkmış fazla değil ama sınırda dikkat edilmesi gerektiğini söyledi ve 15 gün sonra gel açlık tokluk şekeri bakcaz dedi şimdi size sorum şu ilk 10 gün özel hastanelerde kontrol olarak ücretsiz bakılıyor beni 15 gün sonra çağırmasının sebebi tekrar para almak olabilir mi yaşayan var mı bunu??