17+6 gebeyim sanki zaman hiç geçmiyor gibi bir yandan da keyfini çıkarmak istiyorum ama keşke hemen zaman geçse kucağıma alabilsem endişe korku heyecan mutluluk hepsi karışık hissediyorum bebeğimi kucağıma alma mucizesini yaşamak istiyorum biraz psikolejim bozuldu sanırım 😏😏😏😢😟😔😣