Kızlar 17+6 oldum bazen haraket hissediyorum ama anlık saniyelik oluyor bazen de 1-2 gün bir şey hissetmiyorum her gün mü haraket etmesi gerekiyor hep böyle anlık mı oluyor haraketler hep endişe içinde oluyorum hatta az önce ağladım daha öncede 2 düşük yaptığım için sanırım bu korku ve endişeyi yenemiyorum tecrübeli anneler yardımcı olabilir miSin