Zeys İndirimdeydi aldık gitti vallahi inş iyidir alan kullanan var mı acep😄 https://imgyukle.com/i/RfCsBn
Mujde- Zeys Twist plus 405 sanırım bende bundan aldım canım çok kullanışlı daha kullanmak nasip olmadı ama özellikleri opsiyonları çok fazla 🙃 sağlıkla kullanırız inşallah 🤲🏻🌸
SusamTanesi61 Çok güzel bi araba bence. Ben indirimini kaçırdığım için kanz aldım aynı özelliklerde zaten piere cardin le beraber ortak üretimmiş. Siz ne kadara aldınız ?
Zeys SusamTanesi61 fümesini aldık Canım 1900 e 2900 den düşmüş..bizde iki araba arasında kararsızdık bunu görünce düşünmeden aldık..sizde güzel günlerde kullanın inş🙏🏼