Sirin_beyza Karnımda cok kötü sertlik oluyor bebek sanıyorum ama alttan sancı vuruyor çok canm yanıyor doğum olmasından korkuyom carsamba günü sezaryan olacağım basına gelen var mı arkadaslar
aslimutlu1 Sirin_beyza yalancı kasılmalar olabilif . Korkma dinlen , geciyor mu kasılamn ona bak . Sonra dakika tur eger düzenliyse hemn git hastaneye .
Smnl Sirin_beyza gece uyurken bile oluyor uyandırıyor kalkıyorum bi wc ye gidiyorum geciyor. Düzenli olmadığı sürece yalancı kasılmalar normal
Rukiyemus Sirin_beyza cocuk dönüyordur canım ondan oluyordur yalancı sancılarda olabilir sancılarını takip et sürekli 🥰
Sirin_beyza aslimutlu1 canım karnım çok toplanıyor ama sancım olsa kanamam olur die kendimi teselli ediyom İnş dayanabilirim carsamba ya kadar
Smnl Sirin_beyza zaten sancı uyandırıyor sadece sertleşse uyanmazsın. Burda dikkat etmen gereken 2 şey var bebek ortada toplanmalı ve sancılar düzenli olmalı eğer 2 si olmuyorsa yalancı sancıdır zaten doğum yakınmış boşver sancıysa da gelsin 🤗
Sirin_beyza Smnl kuzum zorunlu sezaryan ım bebek eşi rahmi kapattığı için normal doğum imkansız kanamam cok olur dedi bebek tehlikeye girer dedi doktor korkuyom onun için sancım tutsun istemiyom
Smnl Sirin_beyza sancın tutsa bile hemen doğum gerçekleşmiyor ya, hastaneye varınca hemen sezeryane alırlar merak etme canım kalbin ferah olsun, sağlıkla gelsin kucağına insallah. Bende cuma sezeryan olacağım Allah yardımcımız olsun ❤️
Smnl Sirin_beyza doktor bebeğin iri olduğuna kemik yapımın normal doğuma uygun olmadığına karar verdi 😔 çok korkuyorum valla sezeryandan ama napalım kısmet böyleymiş 😔