Yesim1995 Buket1990 tutma ihtimali yüksek ama bilmiyorm benim tuttu ama biz yapmadan önce erkek olsun diye hesapladk🤭😊💙yarın da doğurabilirim hatta🙈😅
Emineek Buket1990 benim iki hamileliğin de tuttu. Ona göre hamile kalmadım hamile kaldıktan sonra bakınca tuttuğunu gördüm.
Hlee Buket1990 Rus takvimi ayrı cin takvimi ayrı bişey çıkartıyor bence yanılma payı çok 😃 bakalım zaten öğrenicez bir kaç haftaya 🤲🏻
spiker_anne Buket1990 Bende de tuttu erkek çıktı sonra doktor yüzde yüz kız dedi hazırlık yaptik falan 19. Haftada bi ogrendik ki erkek Çin Takvimi doğru çıktı yani😂😂😂
Bir-susam-hikayesi 12.haftamda doktor kız dedi, Rus takvimi erkek, çin takvimi erkek, yüzük testi erkek ve diğer tüm belirtiler erkekti. haftada oğlumuz olacağını öğrendik.