Mujde- Nuryldrm Bel ağrısı ve sırt ağrım var 🤦🏻♀️ Birde bu ağrıların üstüne birde grip oldum. Onun dışında şimdilik iyi gidiyor. Henüz 3 kilo aldım daha, göbeğim de çok fazla yok. Erkek bebiş bekliyorum 👶🏻💙
Zeynephatice07 26+5 günüm kızım olacak nasip olursa.biraz çıktı göbeğim 6 kilo almışım Allah’a çok şükür herhangi bir sıkıntım yok sabırsızlıkla bekliyorum 😁