Glsh23 Merhaba ya benim bütün gün karnım çok kasılıyor böyle patlayacak gibi hissediyorum sanki karnımı biri sisiriyormus gibi 16 haftalığım norma mi acaba böyle hissetmem
Kardelenyigit Glsh23 aynı şey bende var akşamları özellikle şişiyorum iğneyle dokunsalar inecek gibi 😅ve aşırı akıntım var çok fazla derecede
Kardelenyigit Aras_27 günde kaç günlük ped değişiyorum bilmiyorum o derece 🤷🏻♀️Ama demek ki normal her hafta ayrı bi belirti oluyor 😅kasık ağrısı hafif bende de oluyor kuzum
Senatorun Aras_27 bence doktorunuza bu durumu mutlaka soyleyin cunku bende 17 deyim doktorum her gittigimde akintin varmi kokulumu vs gibi hep sorar benim hic olmadi sen nolur nolmaz bi soylw
Senatorun Kardelenyigit bende 17 haftadayim suan gecen hafta doktora gittim bebisin cinsiyetinide ozaman ogrendim doktorum akintin vs varmi kokulumu gibi seyler sordu istersen doktoruna akintin oldugunu soyle
Kardelenyigit Aras_27 evet ☺️Bir kızım oluyor allahım nasip ederse 15+6da öğrendim inşallahta değişmez 😌siz öğrendiniz mi
Kardelenyigit Senatorun kokulu değil kuzum hatta bundan 3-4 hafta önce mantar enfeksiyonu nedeniyle her testi yaptırdım temiz çıkmıştı ama akıntım nedense yoğun kıvamlı ve çok fazla geliyor sorun teşkil etmez diye önemsemiyorum ama gitmem gerekir mi diyede düşünüyorum gerçekten