Elif_su60 Sancım filan yok sadece bacaklarım ağrıyor 30+6 haftalık gebeyim pembe lekelenme oldu sizce acile gitmelimiyim lütfen acil cevap
Elif_su60 Kircicegi-34 çok şükür bebekte bende iyiyim sıkıntı yok canım acil doktoru hiç bir problem yok dedi sebebi için birşey demedi normal kontrolde doktorumdan ayrıntılı bilgi alırım