BerrySundu Kizlar bebegim 29 haftalik ve tekmelerini hissetigim gunden beri hep sag tarafima Tekme atiyor hic bir zaman karnimin ortasina veya sol tarafta hissetmedim tekmesini sizde yasadinizmi bu durumu?
Deniz14 BerrySundu pozisyonu önemli hareketlerinde benim de bebeğim vurmadık köşe bırakmıyo sağ olsun verimli kullanıyo 😂 eğer çok tedirginsen acile git ultrasonda görürsün hem
Denizim BerrySundu canim sikintisi olsa zaten detayli ultrasonda doktorun soylerdi, bebekten bebege degisir haraketler,bu haftadan sonra artar bence merak etme,ama sen yinede doktorunlada paylas derim
Oglusumm BerrySundu 28 haftalık hamileyim bebeğim erkek ve hep sagimi tepikliyor😂Bu güne kadar sıkıntı varmi diye dusunmedim hic orda rahat ediyor demek yavrum sizde endiselenmeyin bence 🙏
Suheda Ky2406 yok canm benimkide kız hissedene kadar hep sağda agrim u ultrasondads hep sagdaydi simdi hep solda tekmeliyor😁
Ky2406 O yüzden sağda hissedersiniz hatta kasıkta ayakları hissedilir (: ben oğlumun ayaklarını tekmelerini yani kasığımda hssdıyorum hep (:
BerrySundu Ky2406 anldim ama baska biryere tekme atmiyor sadece sag tarafima yani bu demektir ki ayni yerde bilmiyorum ya 🙁
Melisaa Benimde kizik olcak ama her yerde vuruyo cinsiyetle alakaso yok doktorum oyle soyledi bebek surrkli hareket ediyomus
Fyzard BerrySundu doktorun herhangi bişey söylemediyse vi sorun yoktur bence çünkü benim bebeğim de hep sabit bi yere vururdu ama sonradan heryerde hissetmeye başladım şuan tamamen rahminizi doldurmadığı için öyle geliyor olabilir bence
BerrySundu EnginDenizim sizinki kac haftalik? Ben smdiye kadar sagdan baska bir yere hissetmedim tekmesini sizdedemi oyle oldu?
EnginDenizim BerrySundu 33+1 haftalıgim canım benim sağda bebegim ultrasonlada bakildigimda popo orda hep. ama Sagli Sollu alttan yukardan da tepikliyor .
dilos İlk zamanlar benimde hep sağ tarafımdaydı sonra renkli ultrasona gitmiştik doktor net görebilmek için karnımla biraz oynadı 🙈 ondanmıdır bilmem ama şimdi solda kıpraşıyor bebeğim 💕
MervemitYldrm Benimde kız ve hep sağ tarafimda tekme atıyor kasigimda 19+5 deyiz yukarı çıktıkça değişir belki hareket ettiği yerler birde sürekli hareket etmiyor nedense çoğunlukla geceleri hareket hissediyorum 🤔