Gece ateşlendim bugun acile gittim özele. İlk nöbetçi kadın Doğumcu bebeğin kalp atışını falan dinledi. Sıkıntı yok dedi. Acik doktoru muyane etti. Minoset ve hamilelikte kullanılabilen antibiyotik verdi. Ateş bebeğe daha çok zarar verir dedi kullanman gerek dedi. Kullanan var mı hamilelik süresinde