Ben de yaklaşık 7 ay önce kürtaj oldum canım 1 aydır falan hamileyim.. Ama benim kürtaj sonrası sıkıntılarım olduğu için hamile kalamadım yoksa 7 aydan az bir zamanda bile hamile kalırdım diye tahmin ediyorum yani kğrtaj oldum ama içimde parça kaldığı için bir kaç ay onunla uğraştım ilaç falan kullandım düşürmek için parça tamamen temizlendikten bir kaç ay sonra hamile kaldım canım 🙏 rabbim isteyen herkese nasip etsin zor bir süreç kimseye yaşatmasın Allah🙏🤲 sende biran önce toparlanmaya bak canım pisikolojik olarak kendini ne zaman iyi hissedersen o zaman tekrar gebelik planlayabilirsin bence önemli olan senin psikolojin🙏