Benim 2li test normal çıkmıştı doktor 3lü testi yapmamı istedi yaptırdım. Fakat 3lü testte biraz risk çıktı. Ayrıntılı ulturasona yönlendirdi şükür bütün ölçümleri normal çıktı. Rabbim herkesin yavrusunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Şimdi 28 haftalığız rabbime sığındık sağlıkla doğacağı günü bekliyoruz.