@Perihanvdt merhaba, bende 12 haftalik hamileyim benimde ilk zamanlar kasiklarimda ve bacaklarimda agri oluyordu fakat gecti artik☺️ sizinki öksürünce bile oluyorsa doktora görünmekte fayda var, dediginiz gibi dusuk riski varsa onlem alinir en azindan👍 ve bas agrisida cok normalmis degisen hormonlardan kaynaklaniyormus