Iyi aksamlar sevgili hamisler dünden beri düzensiz agrim var 38+3teyim nefes darlığı çok yaşıyorum halsizimde sürekli 34.haftada 2 cm açıklığım vardı erken doğum riskini atlattım şükür suyum nisanim gelmedi şuan hastaneye gitsem ne yaparlar yada gitmeme gerek var mı sizce